Az üzenetet elküldtük, de mégsem érkezik meg (vagy a levélszemét között landol...)


Van néhány tipikus ok, hogy miért nem érkezik meg vagy miért landol a levélszemét között az elküldött üzenet. A megoldási javaslatok:

  1. Változtassa meg a postázási típust Csak külső SMTP-n keresztül-re

A legtöbb nagy levelezőrendszer nem engedélyez levelek fogadását otthoni (betárcsázós vagy vezetékes IP címmel rendelkező) számítógépről. Erősen ajánlott külső (az Ön internetszolgáltatójának) SMTP szerver használata. Nyissa meg a Beállítások / Általános beállítások SMTP menüpontot, és változtassa meg a levélküldés módját Csak külső SMTP-n keresztül-re, és adja meg az SMTP szerver adatait.


  1. Ellenőrizze le a válaszlevél címet

Nyissam meg az üzenet tulajdonságait (F3 billentyű majd a Részletek gomb), és ellenőrizze le, hogy a Válaszlevél címe helyesen van-e megadva. Sok levelezőszerver visszautasítja a leveleket, ha helytelen vagy üres e-mail van megadva.


  1. Ellenőrizze le az üzenet tartalmát

Bizonyosodjon meg, hogy a levél szövege nem tűnik kéretlen levélnek (spam). Az ilyen üzeneteket automatikusan blokkolják az anispam programok. Készítsen szép kiállítású levelet! Próbálja meg saját magának is elküldeni, hogy megérkezik-e.


Kapcsolódó témák: