Hirdetés és promóció

http://www.faduwart.hu




Hirdetés és promóciós terv 3 évre (csak az AE verizóban)

Hirdetési mix

Max. 9 hirdetési és promóciós csatorna áll a rendelkezésre. Válassza ki, hogy melyiket akarja használni.

Advertizing: hirdetés, Include: legyen benne, Newspapers: újság, Consumer magazines: fogyasztói magazinok, Trade publications: kereskedelmi kiadványok, Radio: rádió, Television: televízió, Other: egyéb, Sales promotion: eladásösztönzés, Direct marketing: direkt marketing, Trade shows: árubemutatók

Minden egyes hirdetési és promóciós kampányhoz egy részletes táblázat tartozik, amelyekben a tervezett kampányokat és a hozzájuk tartozó adatokat lehet beírni. Ezenkívül beírhatja a tény adatokat is, hogy elemezni tudja a kampány sikerességét, és a kampányok nettó fedezetét.

Hirdetés

  • Újság
  • Fogyasztói magazinok
  • Kereskedelmi kiadványok
  • Rádió
  • Televízió
  • Egyéb

Promóció

  • Értékesítésösztönzés
  • Direkt marketing
  • Árubemutatók

Itt csak az újság és a direkt marketing táblázatok láthatók.


Newspapers: újságok, Ad1: 1. hirdetés, Total: összesen,  Product promoted: hirdetett termék, Product A: A termék, Product line: termékvonal, Target market: célpiac, Professionals: szakértők, Students: tanulók, Details: részletek, Start date: kezdési időpont, Frequency/period: időtartam, Ad detalils: hirdetés mérete, full page: egész oldal, small box: kis ablak, Circulation: példányszám, Costs: költségek, Cost per placement: költség megjelenésenként, Total cost of campaign: a kampány teljes költsége, Results: eredmények, Number of leads: visszajelzések száma (potenciális vevők vagy a hirdetésre reagálók száma), Response rate: válaszolási arány, Cost per acquisition: hatásos hirdetés költsége, Resulted sales: eredményezett értékesítés, Net contribution: nettó fedezet

Direct Marketing campaign: direkt marketing kampány, Details: részletek, Date of promotion: promóció dátuma, Number of items sent: elküldött darabok száma, Circulars: körlevelek, Letters: levelek, Inserts: mellékletek, Envelopes: borítékok, Lists: listák, Assembly: összeállítás, Postage: postaköltség, Other: egyéb, Total direct mail cost: direkt levél összes költsége, Fixed costs: fix költségek, Creative costs: tervezési költség, Other: egyéb, Total fixed costs: összes fix költség,Results: eredmények, Number of leads: visszajelzések száma (potenciális vevők vagy a hirdetésre reagálók száma), Response rate: válaszolási arány, Cost per unit: hatásos hirdetés költsége, Resulted sales: eredményezett értékesítés, Net contribution: nettó fedezet.

Hirdetés és promóció terv 5 évre (csak az AE verizóban)



 
BACK NEXT