

Szerkeszthető tartalom PDF-ből
Lehetőség van meglévő PDF dokumentumot szkennelt oldalakká vagy szerkeszthető dokumentummá alakítani. A szerkeszthető változatban módosíthatjuk a tartalmát, hozzáírhatunk vagy törölhetünk belőle. Az oldalon található elemeket könnyen interaktívvá tehetjük.
Az eBook felületének nyelve
Beállíthatja az eBook felületének nyelvét angolra, spanyolra, franciára, portugálra, törökre vagy arabra.
Stíluslehetőségek
Kialakíthatjuk az alkalmazás felületének stílusát. Használhatunk már meglévő sablont, vagy akár át is alakíthatjuk a saját ízlésünknek megfelelően.
Előnézet és emuláció
Tesztelhetjük az oldalakat és az interaktív elemeket a Kotobee tervező eszközében oldalanként, illetve emulálhatjuk az oldalt mobilon és számítógépen.
Az alkalmazás modulokra bontása
Ha úgy gondoljuk, hogy az eBook mérete meghalad egy adott méretet, ami pl. az áruháznál szükséges, a Kotobee Publisherrel lehetőségünk van a tartalmát részekre osztani, így egy kisméretű alkalmazást tölthetünk fel az áruházba, majd miután az olvasó futtatja az alkalmazást, a tartalom további részét letölti.
Összetevők kiválasztása
Nem szükséges az alapbeállítást használni az összetevőket illetően. Engedélyezhetjük/letilthatjuk a megfelelőket. Eltávolíthatjuk a keresési, könyvjelző, jegyzetelési lehetőségeket, vagy bármi mást is.
Az alkalmazás teljes verziójának előnézete
Mielőtt közreadnánk az eBookot, előzetesen megnézhetjük a teljes, vízjellel ellátott verzióját. Ezzel felesleges kreditkiadásoktól mentesülhetünk.
Egyszerű húzd-és-dobd felület
A videókat, képeket, médiaelemeket egyszerűen csak rá kell húznunk az megfelelő oldalra. Ezután jelöljük ki, és állítsuk be a szükséges paramétereit.
Interaktív videó
Az oldalon videót helyezhetünk el, amit közvetlenül az oldalon lehet lejátszani, vagy egy külön lejátszóban. Különböző működési módokat választhatunk ki, és megadhatjuk az indítóképét is.
Hang
Hangot rendelhetünk hozzá az oldal adott területeihez. Például a hangfájl az adott szöveg felolvasását tartalmazhatja, vagy az olvasók részére részletesebb magyarázatot adhatunk a hang segítségével az adott területről. Az elindítása után a hang szinkronizálni fogja magát a terület méreteihez.
3D
Az olvasók valódi 3D objektumokat mozgathatnak. A Kotobee a SEA3D fájlformátumot használja. Objektumok készítéséhez használhatjuk a SEA3D Studio-t vagy a 3ds Max Explorer bedolgozót.
Kiterjesztett valóság (augmented reality)
Tovább fűszerezhetjük a 3D objektumunkat azzal, hogy az eszköz kamerájával aktiváljuk az augmented reality technológiával. Amint felismer egy megfelelő képet, a 3D objektum megjelenik.
Interaktív animációk
A lehetőségek széles tárháza áll rendelkezésünkre, az interaktív tesztek és alkalmazásoktól kezdve az oktatóanyagok és játékokig. Az interaktív animációkhoz Flash fájlformátumot (swf) használ a Kotobee. Többféle módot lehet választani minden egyes animációhoz.
Matematikai képletek
Egyszerűen írhatunk matematikai képleteket és egyenleteket a beépített képletszerkesztővel. A helyes megjelenés bármilyen eszközön garantált.
Területek nagyítása
Kinagyítva kiemelhetjük egy oldal bizonyos részét. Ahelyett, hogy a teljes oldalt nagyítanánk, csak egy bizonyos terület lesz nagyobb, miután nagyobb felbontású képet készít róla az alkalmazás.
Kijelölhető szöveg
Az egyik legnagyszerűbb a Kotobee-ban a szöveg interaktivitásának lehetősége. Az olvasó kijelölhet szöveget, kimásolhatja a vágólapra, szövegkiemelőt használhat, vagy akár megnézhet bizonyos szavakat a Google-ban vagy a Wikipediában. Egy Kiemelések (Highlights) panel megmutatja az összes kijelölt szöveget, és az olvasó kattintással egyből az adott helyre ugorhat.
Interaktív mozgások
Interaktív mozgáseffektusokat adhatunk képekhez, ami a kép megérintésekor lép érvényre. Ezzel például kis mesefigurákat kelthetünk életre egy mesekönyvben. A figura ugrálhat, tekergőzhet, mozoghat és elhúzhatóvá tehető. Megadhatjuk, hogy mennyi ideig tartson az effektus, és akár hangot is megadhatunk hozzá.
Képgaléria és diavetítés
A galéria és diavetítés használatával több képet tudunk elhelyezni egy területen, így mutatósabbá téve a könyvünket. A galéria elemeit mobileszközökön pöccintéssel, webes és számítógépes megoldásoknál navigációs gombokkal lehet megtekinteni.
Könyvjelzők
Az olvasó bejelölheti a kedvenc oldalait, hogy később a könyvjelző panel segítségével bármikor visszatérhessen.
Válasz gombok
Gombokat helyezhetünk el az oldalon, hogy az olvasó válaszolhasson a feltett kérdésre a gombra való kattintással. Egy animált helyes/hibás szimbólum fog megjelenni.
Végrehajtó gombok
Ezzel a gombtípussal bizonyos műveleteket hajthat végre az olvasó, amikor rákattint: adott oldalra vagy webcímre ugorhat.
Cserélődő képek
Amikor egy képre kattint az olvasó, egy másik jelenik meg. Tipikus használata lehet, hogy elrejtjük a kérdés válaszát, és az olvasóra van bízva, megjeleníti-e.
Oldal áttűnési effektusok
Megadhatjuk, hogy a lapozás naptárszerűen vagy könyvszerűen történjen-e.
Kép többféle felbontással
Egy képet egy másikra cserél le, amikor az oldalt az olvasó kinagyítja. Ez lehet a kép egy nagyobb felbontású változata vagy egy teljesen másik kép.
Jegyzetelés
Az olvasó akár szöveges, akár vizuális jegyzeteket (cetliket) helyezhet el az eBookban, de akár be is karikázhat valamit az oldalon. Az eBook megjegyzi, és a következő megnyitáskor is megmaradnak ezek.
Okos navigálás
A Kotobee többféle módot kínál a hatékony navigáláshoz. Az átpörgető (Flicker) eszközzel az olvasó gyorsan átlapozhatja az oldalakat, átugorva nagy részeket, hasonlóan az igazi könyvek átlapozásához.
Keresés
Szavakat, kifejezéseket a teljes könyvben kereshet az olvasó. A találatokat egy külön panelen mutatja meg miniatűrökkel és linkkel a megadott oldalhoz.
Fejezetek
A Kotobee támogatja a többszintű fejezeteket, így hatékony módon szervezhetjük meg a könyvünket az olvasóinknak.