trueSpace 5 - animáció
[Általános leírás] [Felhasználói felület]
[Modellezés] [Felületek]
[Renderelés] [Specifikáció]
[Letöltés]
Még tökéletesebb karakter!
A NURBS felületeket a csúcspont szabályozó szintjén tudjuk animálni, így részletesebb karakter animációt készíthetünk. A felülethálózatok ideálisak a fejlett karakter animációhoz.
![]() |
|
A felülethálózat és a NURBS felületek is animálhatók! |
WMV videó |
Valós időben a fényvisszaverődéses térben!
Interaktívan állíthatjuk be a megfelelő fényvisszaverődést, mialatt valós időben barangolunk a térben, a DX7-tel támogatott hardveres gyorsításnak köszönhetően.
|
|
Séta a fények világában |
WMV videó |
Anyag animáció
A többrétegű anyagokat keverhetjük, és az animációt valós időben láthatjuk az anyagszerkesztőben.
|
Procedurális szín egyrétegű animációja |
Szimuláció
A trueSpace-szel a valós világ fizikai jelenségeit tudjuk szimulálni, mint a gravitációt, ütközést, egyenes vonalú mozgást, körmozgást, gyorsulást, szelet, környezeti sűrűséget!
Egy repülőgépet is könnyen „mozgásba hozhatunk”, csak meg kell adnunk az irányt, és az atmoszférát. Vagy bemutathatjuk a dominó-elvet: állítsunk néhány (vagy akár száz) dominót az asztalra, és szelet generálva „fújjuk meg” az elsőt. A dominók sorban felborulnak, ahogy egymásnak ütköznek.
|
|
Labdák és a gravitáció |
A szél hatása... |