trueSpace 5 - animáció 
[Általános leírás]  [Felhasználói felület]   [Modellezés]   [Felületek]   [Renderelés]  [Specifikáció]  [Letöltés]

Még tökéletesebb karakter!

A NURBS felületeket a csúcspont szabályozó szintjén tudjuk animálni, így részletesebb karakter animációt készíthetünk. A felülethálózatok ideálisak a fejlett karakter animációhoz.

A felülethálózat és a NURBS felületek is animálhatók!

WMV videó

Valós időben a fényvisszaverődéses térben!

Interaktívan állíthatjuk be a megfelelő fényvisszaverődést, mialatt valós időben barangolunk a térben, a DX7-tel támogatott hardveres gyorsításnak köszönhetően.

Séta a fények világában

WMV videó

Anyag animáció

A többrétegű anyagokat keverhetjük, és az animációt valós időben láthatjuk az anyagszerkesztőben.

Procedurális szín egyrétegű animációja

Szimuláció

A trueSpace-szel a valós világ fizikai jelenségeit tudjuk szimulálni, mint a gravitációt, ütközést, egyenes vonalú mozgást, körmozgást, gyorsulást, szelet, környezeti sűrűséget!

Egy repülőgépet is könnyen „mozgásba hozhatunk”, csak meg kell adnunk az irányt, és az atmoszférát. Vagy bemutathatjuk a dominó-elvet: állítsunk néhány (vagy akár száz) dominót az asztalra, és szelet generálva „fújjuk meg” az elsőt. A dominók sorban felborulnak, ahogy egymásnak ütköznek.

Labdák és a gravitáció

A szél hatása...

ñ