trueSpace 5 - Renderelés
[Általános leírás] [Felhasználói felület]
[Modellezés] [Felületek]
[Animáció] [Specifikáció]
[Letöltés]
![]() |
![]() |
|
Alex Gondarenko |
Griff Wason |
Martin Løvvold |
A valóság és a művilág keveredése a képalapú rendereléssel
A trueSpace5-ben a 3D-s modellt elhelyezhetjük egy valós környezetben, ami ezelőtt lehetetlen volt ilyen szinten. A nézők nem tudják megkülönböztetni a valós és a számítógéppel készített objektumokat a képen.
![]() |
|
Mike Harris |
Martin Løvvold |
Fejlett radiozitás és nem-lineáris tónuskezelés
A renderelés gyorsabb, a kép minősége jobb, a memória használata jóval kisebb! Az új nem-lineáris tónuskezelés valósághűbb fénykezelést biztosít a képeknek.
|
Tónuskezelő szerkesztője. |
Fizikailag pontos megvilágítás
Az adott megvilágítások gyári, fizikai paraméterekkel rendelkező lámpák. Ez biztosítja, hogy a látvány necsak impresszív legyen, hanem éppen úgy nézzen ki majd a valóságban, mint ahogyan megterveztük azt. (WYDIWYG: What You Design Is What You Get.)
|
|
Helyi megvilágítás |
Goniometrikus fényforrás |
Utómunkálatok
Az IIR (járulékos képrenderelő) technológiát nemcsak az anyagszerkesztőben és a tónuskezelőben használhatjuk, hanem más árnyékoló utómunkálatok során is, mint a lencsecsillogás (amikor a fényforrás a kamerába világít), vagy a mezőmélység (a kamera rekeszének állítása).
![]() |
|
A fénykezelés magasfoka |
WMV videó |