trueSpace 6 - Renderelés

[Általános leírás]  [Felhasználói felület]   [Modellezés]   [Felületek]   [Animáció]   [Specifikáció]   [Letöltés]

LightWorks 6.6 motor

A legújabb renderelőmotor. A kép árulkodik, mit tud...

A LightWorks renderelő tudása lenyűgöző...

 

Alex Gondarenko

Griff Wason

Martin Løvvold

Fénysugárzó objektumok

A trueSpace6-ban bármely objektum lehet fényforrás.

(Saul Greenberg)

videó

Textúrázott fényforrások, bitmapes árnyékvisszaverődés

A trueSpace6-ban hozzárendelhetünk egy textúrát egy felületi fényforráshoz. Ugyanígy tehetünk az árnyékvisszaverődés bármely komponensével: egy bitmapet használhatunk egy egyszerű változó helyett.

(David Jensen)

Leképzett árnyékvisszaverődés

Tetőcserép színárnyékoló

Ez az árnyékoló egy analitikus finomítástechnikával (A3) rendelkezik, ami a LightWorks egyedülálló lehetősége.

Tetőcserép színárnyékolók

A valóság és a művilág keveredése a képalapú rendereléssel

A trueSpace-ben a 3D-s modellt elhelyezhetjük egy valós környezetben, ami ezelőtt lehetetlen volt ilyen szinten. A nézők nem tudják megkülönböztetni a valós és a számítógéppel készített objektumokat a képen.

Mike Harris

Martin Løvvold

Fejlett radiozitás és nem-lineáris tónuskezelés

A renderelés gyorsabb, a kép minősége jobb, a memória használata jóval kisebb! Az új nem-lineáris tónuskezelés valósághűbb fénykezelést biztosít a képeknek.

Tónuskezelő szerkesztője.
Felülexponált tér; egyensúlyi érték 0,3; fényesség érték 0,8

Fizikailag pontos megvilágítás

Az adott megvilágítások gyári, fizikai paraméterekkel rendelkező lámpák. Ez biztosítja, hogy a látvány necsak impresszív legyen, hanem éppen úgy nézzen ki majd a valóságban, mint ahogyan megterveztük azt. (WYDIWYG: What You Design Is What You Get.)

Helyi megvilágítás

Goniometrikus fényforrás

Utómunkálatok

Az IIR (járulékos képrenderelő) technológiát nemcsak az anyagszerkesztőben és a tónuskezelőben használhatjuk, hanem más árnyékoló utómunkálatok során is, mint a lencsecsillogás (amikor a fényforrás a kamerába világít), vagy a mezőmélység (a kamera rekeszének állítása).

A fénykezelés magasfoka

WMV videó

ñ