trueSpace 6 - Animáció 
[Általános leírás]  [Felhasználói felület]   [Modellezés]   [Felületek]   [Animáció]   [Renderelés]   [Specifikáció]  [Letöltés]

Még tökéletesebb karakter!

A NURBS felületeket a csúcspont szabályozó szintjén tudjuk animálni, így részletesebb karakter animációt készíthetünk. A felülethálózatok ideálisak a fejlett karakter animációhoz. Az 5-ös verzióhoz képest több fejalak közül választhatunk, továbbá kalapot és más kiegészítőket adhatunk animációnkhoz.

WMV videó

A felülethálózat és a NURBS felületek is animálhatók!

WMV videó (Stan Slaughter)

Számos szabályozó funkció áll rendelkezésre

Valós időben a fényvisszaverődéses térben!

Interaktívan állíthatjuk be a megfelelő fényvisszaverődést, mialatt valós időben barangolunk a térben, a DX7-tel támogatott hardveres gyorsításnak köszönhetően.

Séta a fények világában

WMV videó

Anyag animáció

A többrétegű anyagokat keverhetjük, és az animációt valós időben láthatjuk az anyagszerkesztőben.

Procedurális szín egyrétegű animációja

Szimuláció

A trueSpace-szel a valós világ fizikai jelenségeit tudjuk szimulálni, mint a gravitációt, ütközést, egyenes vonalú mozgást, körmozgást, gyorsulást, szelet, környezeti sűrűséget!

Egy repülőgépet is könnyen „mozgásba hozhatunk”, csak meg kell adnunk az irányt, és az atmoszférát. Vagy bemutathatjuk a dominó-elvet: állítsunk néhány (vagy akár száz) dominót az asztalra, és szelet generálva „fújjuk meg” az elsőt. A dominók sorban felborulnak, ahogy egymásnak ütköznek.

Labdák és a gravitáció

A szél hatása...

Még pontosabb, gyorsabb szimuláció, mint az előző verzióban!

Egy autó ütközése egy téglaházzal

Új fizikai anyagok

 

Fizika-alapú kapcsolatok

Összeomlás

 

A látványszerkesztő (Scene Editor)

A látványszerkesztő a különböző szerkesztőket (mozgókép szerkesztő, funkció-görbe szerkesztő, réteg szerkesztő, felépítés szerkesztő, hangszerkesztő, objektum szerkesztő) integrálja eggyé.

A látványszerkesztő a funkció-görbe szerkesztővel

A mozgókép szerkesztő (Key Frame Editor)

A mozgókép szerkesztővel többszegmensű animáció típusokat [vertex (csomópont) animációkat] szerkeszthetünk. Minden egyes csomópontnak különálló nyomvonala van, megjelenítve az ös

A hangszerkesztő (Sound Editor)

A trueSpace 6.0-t hangszerkesztővel is felszerelték...

A hangszerkesztő

ñ