trueSpace 6 - Animáció
[Általános leírás] [Felhasználói felület]
[Modellezés] [Felületek]
[Animáció] [Renderelés]
[Specifikáció] [Letöltés]
Még tökéletesebb karakter!
A NURBS felületeket a csúcspont szabályozó szintjén tudjuk animálni, így részletesebb karakter animációt készíthetünk. A felülethálózatok ideálisak a fejlett karakter animációhoz. Az 5-ös verzióhoz képest több fejalak közül választhatunk, továbbá kalapot és más kiegészítőket adhatunk animációnkhoz.
![]() |
|
|
|
WMV videó |
||
![]() |
||
|
A felülethálózat és a NURBS felületek is animálhatók! |
WMV videó (Stan Slaughter) |
Számos szabályozó funkció áll rendelkezésre |
Valós időben a fényvisszaverődéses térben!
Interaktívan állíthatjuk be a megfelelő fényvisszaverődést, mialatt valós időben barangolunk a térben, a DX7-tel támogatott hardveres gyorsításnak köszönhetően.
|
|
|
|
Séta a fények világában |
WMV videó |
Anyag animáció
A többrétegű anyagokat keverhetjük, és az animációt valós időben láthatjuk az anyagszerkesztőben.
|
|
|
Procedurális szín egyrétegű animációja |
Szimuláció
A trueSpace-szel a valós világ fizikai jelenségeit tudjuk szimulálni, mint a gravitációt, ütközést, egyenes vonalú mozgást, körmozgást, gyorsulást, szelet, környezeti sűrűséget!
Egy repülőgépet is könnyen „mozgásba hozhatunk”, csak meg kell adnunk az irányt, és az atmoszférát. Vagy bemutathatjuk a dominó-elvet: állítsunk néhány (vagy akár száz) dominót az asztalra, és szelet generálva „fújjuk meg” az elsőt. A dominók sorban felborulnak, ahogy egymásnak ütköznek.
|
|
|
|
Labdák és a gravitáció |
A szél hatása... |
Még pontosabb, gyorsabb szimuláció, mint az előző verzióban!
|
|
|
|
|
| Egy autó ütközése egy téglaházzal | |||
|
|
|
Új fizikai anyagok |
|
|
|
Fizika-alapú kapcsolatok |
Összeomlás |
A látványszerkesztő (Scene Editor)
A látványszerkesztő a különböző szerkesztőket (mozgókép szerkesztő, funkció-görbe szerkesztő, réteg szerkesztő, felépítés szerkesztő, hangszerkesztő, objektum szerkesztő) integrálja eggyé.
|
|
|
A látványszerkesztő a funkció-görbe szerkesztővel |
A mozgókép szerkesztő (Key Frame Editor)
A mozgókép szerkesztővel többszegmensű animáció típusokat [vertex (csomópont) animációkat] szerkeszthetünk. Minden egyes csomópontnak különálló nyomvonala van, megjelenítve az ös
A hangszerkesztő (Sound Editor)
A trueSpace 6.0-t hangszerkesztővel is felszerelték...
|
|
|
A hangszerkesztő |